Prekių pristatymas

Išsirinktą prekę - megztinį ir/(-ar) rankinę - siunčiame į visus Lietuvos ir užsienio miestus. Lietuvoje galite pasirinkti vieną iš dviejų prekės pristatymo būdų, nurodant pirkėjo vardą, pavardę, adresą, pašto kodą, tel.nr. ir el. pašto adresą:

  1. Pristatymas į pasirinktą OMNIVA paštomatą. Pristatymas nemokamas. Pristatymo trukmė 1 – 3 d. d. po apmokėjimo. SMS žinute gausite informaciją apie paštomate paliktą siuntą.

  2. OMNIVA kurjerio pristatymas pasirinktu adresu Lietuvoje.  Pristatymo trukmė 1 – 3 d. d. po apmokėjimo. Pristatant megztinį - kaina 5,99 €, pristatant rankinę - 7,25 €. Prieš pristatant prekę kurjeris susisieks nurodytu pirkėjo tel. nr. dėl patogaus pristatymo laiko.  Prekė pristatoma darbo dienomis iki 17 va. Savaitgaliais ir šventinėmis dienomis prekės nėra pristatomos.

Siunčiant pasirinktą prekę į užsienio šalį, skaičiuojamas papildomas pristatymo mokestis.

Dėl prekės  siuntimo  į užsienį, kreipkitės el. paštu: idosdizainas@gmail.com 

Nekokybiškos prekės grąžinimas

Siekiame, jog kuriama IDA DESIGN vienetinė produkcija būtų ne tik originali, bet ir kokybiška.

Tačiau jei kartais gautumėte nekokybišką prekę, grąžinti ją reikia per 14 dienų d. d. Lietuvoje,

užsienyje - per 30 d. d. Jei bus įmanoma, pakeisime nekokybišką prekę į kokybišką arba grąžinsime pinigus.

 
Kokia yra nekokybiška prekė?
Rankinė/kuprinė: natūralios odos gaminio paviršius yra įbrėžtas, spauda ant drobės nublukusi, matomas akivaizdus spaudos brokas, iširusi rankenos, šono, dugno ar vidinės/išorinės kišenės siuvimo siūlė, nulūžusios metalinės užsegimo detalės.


Megztinis: mechaninis audinio pažeidimas, iširę siūlai.


Nekokybišku prekės grąžinimu pasirūpiname mes. Klientas privalo pasirūpinti tvarkingu prekės įpakavimu ir jos atidavimu kurjeriui.

Kokybiškos prekės grąžinimas

Jei sukurta IDA DESIGN prekė neatitiko Jūsų lūkesčių, galite ją grąžinti remiantis taisyklėmis, aprašytomis Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse ir kituose teisės aktuose.


Nepažeistą prekę galite grąžinti per 14 d. d.  nuo prekės pristatymo.
Jei ketinate grąžinti prekę, įsitikinkite, kad prekė:

  • Nenaudota ir nesugadinta, grąžinama originalioje pakuotėje;

  • Nepraradusi prekinės išvaizdos;

  • Grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimą patvirtinantis dokumentas (išrašyta sąskaita - faktūra).

  • Prekės keitimo/grąžinimo atveju, nesant prekės defektui, visas siuntimo išlaidas apmoka siuntėjas.

  • Įsigyta kokybiška prekė negali būti grąžinama, jeigu:

  • Ji buvo pasiūta/numegzta pagal individualų kliento užsakymą.

0